belveboyunfitigi 3 Takipçi | 3 Takip
Kategorilerim

Bel ve Boyun Fıtığı

Diğer İçeriklerim (10)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (3)

Manuel Traksiyon Yöntemi ile Bel ve Boyun Fıtığının Tedavisi

2012-09-11 15:02:00
Manuel Traksiyon Yöntemi ile Bel ve Boyun Fıtığının Tedavisi |  görsel 1

 

AÇIKLAMA
 
İyi Günler. Ben Kayseri' den Masör Mehmet AKÇAM. Bel ve Boyun Fıtığını Manuel Traksiyon Yöntemiyle Ameliyatsız Çözüyoruz. Traksiyon; yumuşak dokuları germek, eklem aralıklarını genişletmek ya da kırık kemik parçalarını birbirinden uzaklaştırmak için vücudun bir parçasına uygulanan bir tekniktir. Gösterdiğiniz İlgiden Dolayı TEŞEKÜR EDERİM...
 
 
Bildiğimiz gibi Türkiye'de insanların %60'ı bel ve boyun fıtığı hastalığına 
yakalanmıştır. Bu hastalara Allah'tan şifa diliyorum. Benim yaptığım bu işlem ameliyatsız, narkozsuz, iğnesiz ve ilaçsızdır. Bir de şöyle düşünün insanlar 50 yıl önce ameliyat mı oluyordu? İşte burda alternatif tıp ortaya çıkıyor. Ameliyat olmuş fakat şifa bulamamış hastalara da sesleniyorum ben iki kez ameliyat olmuş hastama bu işlemi uyguladım ve Allah'ın izni ile iyi oldu. Lafı pek uzatmıyacağım; sözün kısası hasta bize geldiğinde önceki halinden daha kötü olmaz. İlk hafta %20 daha sonra %60 en sonunda ise %95 lere kadar iyi olması umulur.
 
 
Bel-Boyun omurları oldukça küçüktür. Ayrıca Bel-Boyun omurlarını çevreleyen kas kütlesinin hacmi de küçüktür. Bu nedenle boyun ve bel omurlarına MANUEL TRAKSİYON uygulamak daha kolay ve daha etkili olmaktadır. Bel-Boyun fıtığının traksiyon yöntemi ile tedavisinde % 95’lere varan BAŞARI şansı mevcuttur. AMELİYAT her zaman olduğu gibi SON ÇARE olmalıdır.
 
 
 
MEMNUN KALAN HASTALARIN GÖRÜŞLERİ
 
Not: Aşağıda verilen yorumlar aslının kopyasıdır. Orijinali için bu linke http://www.facebook.com/belveboyunfitigi?filter=2 tıklayınız.
 
 
Davut Demir (8 TEMMUZ 2013-ANTALYA)
ben antalya.dan davut mehmet akçam tarafından tedavi gördüm 4.yıldır belfıtıgı vardı allaha şükür iyiyim şimdi allah razıolsun herkese tavsiye ederim

Fatih Yılmaz (25 NİSAN 2013)
Mehmet Akçam kardeşimizden Allah razı olsun. 2000 yılında araba süremeyecek kadar rahatsızdım. Çektirdiğim emar da 2 yerde bel fıtığı vardı. Ayaklarımın üzeri uyuşmaya başlamıştı. Sizin anlayacağız son noktaya gelmiştim. Mehmet beyi tavsiye ettiler. 12-13 sene oldu Hamdolsun çok iyiyim. herkese tavsiye ederim.

Umut Arslan (21 NİSAN 2013)
ben kayseriden necmettin arslan 2007 yılında bel fıtıgından amaliyat oldum 2012 yılında tekrar bel fıtıgı oldugum emar sonucu oraya çıktı yürüyemiyor hareket edemiyordum toki saglık ocagı doktorumuz muharem küçükkara beydede aynı poroblem varmış onun tavsiyesiyle mehmet akçam tanıştık beni manuel traksiyon yöntemiyle tedavi etti allah ondan razı olsun para mehmet bey için önemli degil yeterki insanlara faydam olsun düşüncesinde bir insan allah işini gücünü rast getirsin

Ümit Taygar 3 (20 MART 2013-MERSİN)
SAYGI DEĞER ARKADAŞLAR ; MEHMET BEY İÇİN BENİ ARAYIP BİLGİ ALAN KİŞİLER İÇİN SÖYLÜYORUM MEHMET BEY BENİM SADECE ŞİFAMI BULDUĞUM KİŞİDİR SAĞOLSUN VE BEN BU DERDİN NE OLDUĞUNU BİLDİĞİM İÇİN HASTALARA ELİMDEN GELDİĞİ KADAR BİLGİ VERMEYE GAYRET GÖSTERİYORUM ...FAKAT BAZI KENDİNİ BİLMEZ KİŞİLER ONLA BERABER Mİ ÇALIŞIYORSUN ?? GİBİ ANLAMSIZ VE SAÇMA SORULAR SORUYOLAR AMACIM BU DERDİ ÇEKENİN MEHMET BEY SAYESİNDE ŞİFA BULMASI LÜTFEN İNSANLIĞIN ALTINDA ART NİYET ARAMAYIN VE MEHMET BEYDE İŞİNİN UZMANI OLDUĞU KADAR..BU İŞİ MADDİ AÇIDAN YAPMIYOR..BUGÜNE KADAR ŞARLATANLARA HARCADIĞINIZ PARANIN ANCA ONDA BİRİNİ ALIYOR ALIRKENDE SİZE ŞU FİYAT DEMİYOR SİZ NE VERİRSENİZ RAZI OLUYO BENİ ARAYIPTA BU LAFLARI SÖYLEYEN KİŞİLERİ ŞİDDETLE KINIYORUM SAYGILAR ...MEHMET BEY TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİMM

EYÜP ÖZDEN (19 MART 2013-ARTVİN)
4 yıl bu amansız hastalığı çektik her gittiğimiz doktorları beyin ve fizik tedavisi gördüğümden tedavi olamadım amaliyat söylendi bende amaliyatı en son çağre olarak düşündğümden araştırdım derman aramayan derman bulamaz kayseride MEHMET AKÇAM bununtraksiyon uygulamsıyla tedavi ettiğini duydum tüm hastalarının telefonlarını araştırıp buldum nasıl tadavi oladukalarından bizat kendilerinden dinledim hiç bıçak altına yatmadan tadavi oldum herkese allah şifalar versin hayatımda en doğru kararı verdim TEŞEKKÜR EDERİM...EYÜP ÖZDEN ARTVİN
Adem Karaca (28 ŞUBAT 2013)
ben çifçilikle uğraşan birisiyim sürekli bel ağrılarından şikayetciydim mehmet akçam abiye belime traksiyon yaptırdım şu an yeniden doğmuş gibiyim. mehmet akçam beyden Allah razı olsun
Giray Arık (23 OCAK 2013-KAYSERİ / SARIZ)
İŞTE ALTERNATİF TIP.İŞTE MANUAL TRAKSİYON.BEN KAYSERİDEN GİRAY ARIK.HEPİNİZİN ORTAK SORUNU OLAN BEL VE BOYUN FITIĞI PROBLEMİ BENDEDE VARDI.TAKİ MEHMET AKÇAM'LA TANIŞANA KADAR.SAĞIMI SOLUMU KESTİRMEK İSTEMEDİĞİMDEN NE AMELİYAT OLABİLDİM NEDE HASTALIĞIMI İYİLEŞTİREBİLDİM.BİR ARKADAŞIMIN TAVSİYESİ ÜZERİNE MEHMET AKÇAM'LA TANIŞTIM VE İYİKİDE TANIŞMIŞIM.DERT BİTTİ ÇİLE BİTTİ AĞRILAR BİTTİ.BANADA MEHMET HOCAMA TEŞEKKÜR ETMEK VE BURAYA YORUM YAZARAK SİZLERE YARDIMCI OLMAK KALDI.HİÇ ÇEKİNMEYİN BEYLER BAYANLAR.EMİN ELLERDESİNİZ.MEHMET HOCAM SİZE NE KADAR MİNNETTARIM BİR BİLSENİZ...

Mulla Deliktas (22 OCAK 2013-KAYSERİ / PINARBAŞI)
amaliyat olmadan yuruyemicemi soyleyen doktor.mehmet beyin cihaz ve ilac kullanmadan uyguladiği tedavi sonucunda o.doktorun yuzunu gormeliydiniz mehmet bey sizin bu iste uzman oldugunuza inaniyorum.ben m.sefer deliktas.

Ümit Taygar 2 (21 OCAK 2013-MERSİN)
BU SAYFAYI OKUYAN ARKADAŞLARIN DİKKATİNE;; BEN ÜMİT TAYGAR BEL FITIĞI ACISININ NE OLDUĞUNU ANCAK YAŞAYANLAR BİLİR BUNU YAZMAMDAKİ TEK AMAÇTA BENİM YAŞADIĞIM ŞEYLERİ SİZLER YAŞAYIN İSTEMEM MEHMET BEYİ HİÇ TANIMAM ONUNLA ALAKALI HİÇ BİR BAĞIM YOK TEK BAĞIM HASTASI OLMAM ....BENİ KURTARDI BU ACIDAN BU YÜZDEN MÜTEŞEKKİRİM KENDİLERİNE ,,,BU KONUDA TRAKSİYONDAN KORKAN NE OLUR ENDİŞESİ TAŞIYAN ARKADAŞLAR VAR İSE HİÇ ÇEKİNMEYİN BEN AMELİYATLI OLDUĞUM HALDE TRAKSİYONLA İYLEŞTİRDİ SAĞLIK PARA VE PULLA ALINMIYOR BU ACIYI ÇEKEN HERKESE TAVSİYE EDERİM BEN TEMMUZDA TRAKSİYONA GİRMİŞTİM ŞİMDİ OCAK TEK BİR ŞİKAYETİM KALMADI...FACEBOOK SAYESİNDE MEHMET AKÇAY'A TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN

Ismail Ateş (20 OCAK 2013-KAYSERİ)
Benim dün belime müdahalede bulundu allah mehmet aniden razı olsun.
Mehmet abi allahh senden razı olsun şuan çok rahatladım teşekkür ederim
 
Izzet Vurmaz (4 ARALIK 2012-KAYSERİ / BÜNYAN)
ben kyseri bünyandan kurbani vurmaz.ben iş kazası sonucu bellımde kayma oluştu.Mehmet beyin tedavısi sayrsinde ağrılarımsan kurtulmuş bulunmaktayım.artık hertürlü işimi sayesinde yapabilmekteyim.hatta köyümdeki birçok insanında bel fıtığı problemlerini kendisi çözdü.allah ondan razı olsun.Mehmet beye güvenebilirsiniz..

Tolga Ozan Yılmaz (3 ARALIK 2012-ANKARA)
Bel fıtığıma iyi geldi. Kendisine teşekkürler ederim. Herkese tavsiye ediyorum.
 
Fatih Aktaş (11 KASIM 2012-KAYSERİ)
1O SENEDİR ARALIKLARLA DİKKATSİZ HAREKETLERİM YÜZÜNDEN BEL AĞRILARIM OLUYOR MEHMET AKÇAM KARDEŞİMİZE GİTTİĞİMDE KISA SÜREDE TEDAVİMİ YAPIYOR GÜNDELİK HAYATIMA DEVAM EDİYORUM BURADAN KENDİSİNEDE TEŞEKKÜR EDERİM

Gökhan Bıyık (5 KASIM 2012-KAYSERİ / DEVELİ)
MEHMET AMCAM sayesinde annem iyleşti 1 senedri bel ve boyun fıtığı vardı. ama MEHMET amcam sayesinde geçti artık çok rahat MEHMET amcama çok teşşekür ederim saygılarımla....

Erkan Ceyhan (1 KASIM 2012-KAYSERİ / AĞIRNAS)
Benimde bel ve boyun ağrılarım çok oluyordu dik durma konusunda problemlerde cabası. Mehmet bey bu konuda bana Fizyoterapi tedavisi uyguladı şu an çok iyiyim ağrılarım kalmadı tabıkı kendime dikkat ediyorrum kendisine teşekkür ederim ERKAN CEYHAN

İsmail USLUER (3 EKİM 2012-KAYSERİ)
2 yıl önce belimi kaydırdım doktora gittigimde hemen amaliyat yapmamız lazım yoksa sakat kalırsın felç geçirirsin dediler. çevremden bazı kişiler sakın ameliyat olma hiç birşekilde çözümü olmaz dediler. Kafam iyice karışmıştı ! belimi kaydırdıktan 2 gün sonra bir takım arkadaşlarımın vasıtasıyla mehmet akçam hocanın yanına gittim belime traksiyon tedavisi yaptı. hoca saolsun belimi kaydırmadan önce yine bel agrılarım oluyordu onlar ile kalmadı bütün bel agrısı çeken hastalar vakit kaybetmeden önce hocamın yanına ugramasını tavsiye ederim. hocam senden'de ALLAH razı olsun.
.
 
Bünyamin Polat (10 EYLÜL 2012-KAYSERİ)
Selamun aleykum kayseriden ben bünyamin polat.uzun zamandır bel ağrısı çekiyordum,zaman zaman hafif zaman zaman da şiddetleniyordu.doktorlar iğne ilaç atıyorlardı başından.hatta belediyedeki işimden oldum bu yüzden.sağolsun bir arkadaş vasıtası ile tanıştıık mehmet beyle,Allah cc razi olsun bi operasyonla 3 hafata oldu hamdolsun ağrım sızım kalmadı denecek kadar azaldı.Allah cc herkese şifa versin ....mehmet bey.....
 
Mehmet Demirtaş (2 EYLÜL 2012-NEVŞEHİR / ÜRGÜP)
S.A ben Mehmet DEMİRTAŞ. On yıldır belimden rahatsızdım Mehmet AKÇAM kardeşimize göründüm.Bel traksiyon yaptı bir yıldır çok rahatım.Allah ondan razı olsun bütün rahatsızlık çekenlere tavsiye ederim.
 
Mesut Bulut (31 AĞUSTOS 2012-KAYSERİ)
Ben mesut bulut, sabahları yûzûmû bile yıkayamıyordum doktora gittim röntgenler, ilaçlar, iğneler fakat derdime çagre bulamıyordum sonra kayınpederimin tavsiyesi üzerine mehmet akçam ile tanıştık mehmet akçam kendine özgü yöntemlerî ile beni tedavi etti şu anda çok iyiyim mehmet akçam'a çok teşekkür ederim çok memnunum.
 
Ümit Taygar (18 TEMMUZ 2012-MERSİN)
BEN ÜMİT TAYGAR MEHMET AKÇAM BEYE FACE SAYESİNDE ULAŞTIM YAKLAŞIK 4 AYDIR BEL FITIĞINDAN DOLAYI ÇOK ACI ÇEKİYORDUM 2005 YILINDA AÇIK AMELİYAT OLDUM TEKRAR NÜKSETTİ .. BU 4 AY BOYUNCA GİTMEDİĞİM DENEMEDİĞİM İLAÇ KALMADI ....14.07.2012 TARİHİNDE MEHMET BEYE TEDAVİ İÇİN GİTTİM ..BENİ SAMİMİYETİMLE SÖYLERİM Kİ GÜLERYÜZLE KARŞILADI BANA TRAKSİYON YÖNTEMİNİ ANLATTI SONRADA UYGULAMA YAPTI YAKLAŞIK 4 GÜNDÜR KALÇAMDA BATMA BEL AĞRISI KESİNLİKLE KALMADI..SADECE AYAĞIMDA ÇEKME VAR ONUNDA ZAMANLA GEÇECEĞİNİ SÖYLEDİ....BENİ MERSİNDEN KAYSERİYE HİÇ TANIMADIĞIM BİRİNE GÖTÜREN NEDEN İSE MEHMET BEYE TELEFONDA ÜCRETİ SORDUĞUMDA BANA ÜCRET MÜHİM DEĞİL ÖNEMLİ OLAN SAĞLIK DEMESİ...GÜVENİMİ ARTIRDI SAYIN MEHMET AKÇAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN 
 
MǕko Ãkdemir (5 TEMMUZ 2012-KAYSERİ / ERKİLET)
SELAMIN ALEYKUM ben babamın adına yazayorum; fazla ağır kaldırdığından dolayı bel ağrısı çekiyordu ailecek üzülmüştük bir gün sağolun sizin yanınıza geldikten sonra düzeldi ve ağrısı çok şükür geçti ALLAH razı olsun sizden
SELİM AKDEMİR
 
Hacı KAYADELEN (29 HAZİRAN 2012-YOZGAT / BOĞAZLIYAN)
SELEMUN ALEYKÜM ben hacı Mehmet AKÇAM abiye teşekür ederim çok memnunum kaldım bel ağrısı çekiyordum ama belimi traksiyon yaptırdım memnun kaldım Mehmet abi allah sizden razı olsun
 
Mahmut MURT (23 HAZİRAN 2012- KAYSERİ / SARIZ )
Selamun Aleykum. Ben Mahmut MURT. Bundan 7-8 yıl önce tahminen 2005 yılında Mehmet AKÇAM' a belimi traksiyon yaptırdım. Hareket etmekte zorlanıyordum. Allah' ın izni Mehmet AKÇAM' ın tecrübesiyle bu sıkıntıyı atlattım. Elhamdulillah. Kendisine ücreti sorduğumda "gönlünden geçeni verebilirsin" teklifini yapınca bu işi sadece para için yapmadığı kanaati oluştu. Allah böyle bir şeyi tekrar yaşatmasın aynı sıkıntı başıma gelirse yine Mehmet AKÇAM' ın bilgisine ve tecrübesine müracaat ederim.
 
Recep KARACA (21 HAZİRAN 2012-KAYSERİ / İNCESU)
Ben Kayseri’den Recep karaca Mehmet abinin hastalarından biriyim aynı zamanda komşum olur kendisi. Ben yaklaşık 120 kilo olan biriyim. Sürekli bel ağrım vardı, ama bir gün iki büklüm oldum yürüyemiyor, yatamıyordum Mehmet abiden Allah razı olsun benim belime traksiyon uyguladı ve 7-8 yıl oldu ve de şuan fabrikada yaklaşık 80 ila 100 kiloluk ambalajlı ürünleri kaldırıyorum.
 
OSMAN KOCA (11 HAZİRAN 2012-KAYSERİ / ÖZVATAN)
Hepimizin zaman zaman şikâyet ettiği bel ağrılar var. Birçok insan bu ağrılarından kurtulmak için bıçak altına yatmayı göze alıyor ama
çözümü mehmet beyde buldum doktorların ameliyat dediği bel fıtığını mehmet beyin tedavisi sayesinde çok şükür kurtuldum şu an gayet sağlık durumum iyi teşekkür ederim kendisine saygılarımla OSMAN KOCA
 
Mehmet Özçınar (28 NİSAN 2012-KAYSERİ)
BENİM BEL AĞRISI SIKINTIM VARDI ALLAH RAZI OLSUN MEHMET AKÇAM KARDEŞİM SAYESİNDE ŞİFA BULDUM BELİMİN AĞRISI VE BACAĞIMIN ÇEKMESİ KALMADI TEŞEKKÜRLER KARDEŞİM KAMİL ÖZÇINAR 
 
Hatice TOK KAN (22 NİSAN 2012-KAHRAMANMARAŞ / AFŞİN)
Ben Hatice KAN benim bel kaymam vardı hiç bi iş göremiyodum doktorlara gitmeme ragmen hiç bi sonuç elde edemedim bastonlarla geziyordum
şimdi çok şükür Mehmet Bey sayesinde iyim sizede tavsiye ederim ama söyledik lerini harfiyen uygulayacaksınız teşekür ederim Mehmet Beye 
 
Ayfer Düzen (21 NİSAN 2012-KAYSERİ)
ben ayfer düzen. benim bel fıtıgım vardı. çok sancı çekiyodum. ameliyat olmam gerekiyodu. en sonunda mehmet beye gittim ve belimi traksiyon yaptı. şimdi çok rahatım. allah mehmet bey den razı olsun herkese tafsiye ederim.
 
H.İbrahim İNCEKEÇECİ (6 NİSAN 2012-KAYSERİ)
Hocam Bel ağrısı şikayetinden size başvurmuştum. Belimi traksiyon yapıp beni iyileştirmiştiniz. Çok memnun kaldım. Çok teşekkür ederim. Burdan da herkese tavsiye ederim.
 
Yusuf Durlak (3 NİSAN 2012-KAYSERİ / TOMARZA)
selam tüm arkadaşlara bende bel fıtıgı vardı ama bacaklarıma o kadar agrılar iniyorduku bunu anlatamam memet abigle tanıştım ama iyiki tanış mısım cünkü agrılar gitti bacaklarım anında rahatladı allah ondan razı olsun anında tedafi bütün doslarıma tavsiye ederim
 
ÖMER GÜLTEKİN (2 NİSAN 2012- KAYSERİ)
ÇOK KÖTÜ BELİM AĞRIYORDU HASTANEYE GİTTİM FAKAT HİÇBİR SONUÇ ALAMADIM DAHA SONRA MEHMET BEYE TAVSİYE ÜZERİNE GİTTİM. ŞU ANDA BELİMDEN AĞRI ŞİKAYETİM YOK. HERKESE TAVSİYE EDERİM
 
Muharrem Küçükkara (27 MART 2012-KARABÜK)
İki tane nurtopu gibi bel fıtığım vardı. Sağ bacağımda uyuşma ve karıncalanma vardı.Gecenin 11:30 unda tekrar ağrılarım başladı saat 24:00 da mehmet akçam kardeşime gittim. Traksiyon uyguladı. Allah ondan razı olsun 2-3 yıldır iyiyim. Koşuyorum, dağa tırmanıyorum, futbol oynuyorum.
 
Salih Doğan (17 MART 2012-KAYSERİ / KOCASİNAN)
Ben de bir boyun fıtığı 2 tanede bel fıtığı vardı. Boyun fıtığım 3 senedir, belim dekiler yeni olmuştu. Bir arkadaşım Mehmet abiyi önerdi. Gitmediğim doktor kalmadı kayseri de bunun için. Birde bunu deneyim dedim. Kısa bir operasyondan sonra rahatladım. Gün geçtikçe de iyiye gidiyorum çok şükür. Allah Mehmet abiden razı olsun herkese tavsiye ederim. Boşa ağrı çekmeyin kapı kapıda gezmeyin.
 
Bahtiyar Afşan (16 MART 2012-NEVŞEHİR / ÜRGÜP)
ben bahtiyar ürgüpte yaşıyorum belimden rahatsızlandım doktora gittim ameliyat dedi zamanın yok yarın gel ameliyat olacaksın dedi ben korktum ameliyattan olmadım bir tanıdık vasıtasıyla mehmet beyle tanıştım ALLAH razı olsun mehmet beyden çok iyim daha sonraları iki arkadaşımı daha götürdüm onlarda çok memnun...
 
Ahméd FıRat (16 MART 2012-YOZGAT)
selamun aleykum . ben bir abimin yardımıyla gittim. Mehmet abinin yanına. Mehmet Külcü diye bir abi söyledi kendizi gitmiş faydasını görünce beni de götürdü.ilk kendi tedavi oldu sonra da benim belimi tedavi yaptılar. ALLAH 'ın izni ile iki günde toparladındım. şimdi geçti ağrısı bence sizde abiye ulaşın.Şifa ALLAH'tandır abimiz ilmini bildiği için ALLAH için bilerek yapıyor . sizde ulaşın derim . korkulacak bi tarafı yok üstelik tam aksine rahatlıyor .
 
Safa Tekinsoy (10 MART 2012-BAYBURT)
Ben safa tekinsoy. 26 şubatta aşırı bel ağrısı nedeniyle yürümekte cok güclük cekiyordum ağrılarım dayanılmazdı mehmet beyin tedavisi sonucu şu an epey rahatlamış ve ağrılarımdan kurtulmuş durumdayım kendisine teşekkür ediyorum.
 
Zeki Ünal (7 MART 2012-YOZGAT / BAĞAZLIYAN)
Ben Kayseri'den zeki. annem belini ağrıtmıştı. doktora götürdük disk kaymış kesinlikle ameliyat dedi. annemde ameliyat olmak istemedi.çünkü belden ameliyat olupta fayda gören çok azdır. biz de mehmet beyi evimize davet ettik annem yürüyemiyordu.ALLAH razı olsun mehmet beyden annemin beline traksiyon tedavisi uyguladı ve ayağa kalkıp yürüdü aynı zamanda annemde boyun fıtığı da varmış. oda düzeldi herkese tavsiye ederim çok güzel bir yöntem vesile olanlardan ALLAH razı olsun. 
 
Recep Selbi (27 ŞUBAT 2012-OSMANİYE)
10.02.2003 tarihinde benimde belim agrıyordu mehmet akçam kardeşimin sayesinde kurtuldum ben şöförüm mehmet akçam saygılar
 
Murat Kılınç (26 ŞUBAT 2012-HATAY / DÖRTYOL)
ben hatay dörtyoldan murat kılınç bende boyun fıtığı vardı ve babamda da bel fıtığı vardı mehmet beye gittik bel ve boyun fıtığını traksiyon tedavisi yaptırdık.Mehmet beyden allah razı olsun sağlığımıza kavuştuk.
 
Ismail Kocabaş (26 ŞUBAT 2012-MARAŞ / GÖKSUN)
4 yıldır bende bu hastalıgı çekiyordum belimin agrısından yürüyemiyordum mehmet akçam sayesinde iyileştim eski halime döndüm Allah mehmet beyden razı olsun herkese Allah acil şifalar versin. 
 
Zafer Sayın (17 ŞUBAT 2012-KAYSERİ)
Ben kayseriden zafer sayın ben 2002 de mehmet beye belimi traksiyon tedavisi yaptırdım allaha şükür çok memnun kaldım önce allahın sonra mehmet beyin sayesinde kurtuldum benim bel ağrım dan ziyade iki büklüm olmuştum ve birdaha düzelemiyeceğimi düşünüyordum sanki hayatım bitmiş gibi düşünmeye başlamıştım sanki hiç düzelmiyecem diyordum gerçekten bu ikibüklüm olmam bana bunu hisettiriyordu başa bir şeyi düşünmem zaten mümkün değildi o kadar kötüydüm ama allaha hamdü senaler olsun ki önce allahın sonra mehmet beyin sayesinde 5 dakikalık bir tedavi şekliyle dümdüz oldum yani bizim buralarda bir tabir var kuş gibi oldum hafifledim dogruldum düzeldim
 
Saffet Altıparmak (17 ŞUBAT 2012-SİVAS / GEMEREK)
KAYINVALİDEM YILLARDIR BEL AĞRISI ÇEKİYORDU GİTMEDİĞİMİZ DOKTOR KALMADI.MEHMET AKÇAM BELİNİ TRAKSİYON YAPTIKTAN SONRA BİRDAHA BELİ AĞRIMADI.
 
Saffet Aydin (10 ŞUBAT 2012- KAYSERİ / TOMARZA)
benim ismim saffet aydın tomarzada yaşıyorum mehmet akçamı yıllardır tanırım kendisine 1993 yılından beri bel sorunu ve boyun ağrıları olan birçok hasta götürdüm allahın izniyle mehmet akçamın yardımı ve tecrübesiyle bu hastalar sağlığına kavuştular bu tip hastalıği olanların hiç korkmadan ameliyatsız tedavi olmalarını tavsiye ederim selamün aleyküm
 
HATİCE ŞAHİN (9 ŞUBAT 2012- UŞAK / BANAZ)
BELİMDE BEL FITIĞI SORUNU VARDI DOKTORLAR AMELİYAT ÖNERİYORDU.MEHMET AKÇAM' IN YAPTIĞI TEDAVİ İLE AYAĞA KALKTIM.RAHATIM AMELİYAT OLMALTAN KURTULDUM.ALLAH ONDAN RAZI 
OLSUN .HERKESE ÇEKİNMEDEN TAVSİYE EDERİM.
 
Sıtkı Bilgin (1 ŞUBAT 2012 - KAYSERİ / PINARBAŞI)
Gectimigimiz sene bel agrim bu yuzden duramiyordum. Cok kotu agriyordu. Bir akrabamin tavsiyesi uzerine Mehmet Beye gittik. Durumumu anláttim. Basarîli bir operasyondan sonra belimin agrisi gecti. Suan rahatim. Allah Razi Olsun Mehmet Beyden.
 
Yunus Bakbak (29 OCAK 2012 -VAN)
2007 yılında belimde ve bacaklarımda ağrı vardı. Mehmet beyle tanıştırdılar. yaptığı muüdaheleyle belimin ve bacağımın ağrısı gecti. Ayrıca bu işlem sırasında herhangi bir ağrı yada yan etkiyle karşılaşmadım. 
 
Erdem Özdemir (16 OCAK 2012-KAYSERİ / ERKİLET)
BEN 20 SENE ÖNCE DENGESİZ BİR ŞEKİLDE BİRŞEY KALDIRMIŞTM. BİR HAFTA KADAR YATTIM. YÜRÜYÜŞÜM DEĞİŞMİŞTİ. SAĞ BACAĞIMDA ÇEKME OLUYORDU. YAZLARI FAZLA BELLİ ETMİYOR AMA KIŞLARI ÇOK SANCIMA OLUYOR ZOR YÜRÜYOR RAHAT OTURAMIYORDUM. YANİ BUNU YILLARCA ÇEKTİM. BAZI ARKADAŞLARDAN DUYMUŞTUM İKİ BÜKLÜM VAZİYETTE GİDİP DÜMDÜZ ÇIKANLAR. SENELERCE BU RAHATSIZLIĞI ÇEKİP İYİ OLANLAR. BENDE MEHMET KARDEŞLE TANIŞANA KADAR ÇEKTİM. ALLAH KENDİSİNDEN RAZI OLSUN. BEŞ YILDIR HİÇBİR SIKINTIM OLMADI. TEKRARLAMADI BİLE MADDİ BİR KARŞILIKTA BEKLEMEDİ. BİLİNÇLİ BİR ŞEKİLDE YAPIYOR BEL RAHATSIZLIĞI OLANLARA TAVSİYE EDİYORUM.
 
Muammer Dedek (11 OCAK 2012-ORDU / FATSA)
Yaklaşık olarak 3 senedir belirli aralıklarla başlayıp yürüyemez duruma geldiğim bu bel fıtığı rahatsızlığımdan dolayı,mehmet beyin kapısını çaldım,yaklaşık olarak beş yada on dakikayı bulan bir müdahelenin sonrasında hemen olmasada o an için rahatlama hissettim,oradan ayrılıp belirli yatak istirahatının ardından her geçen gün bir önceki güne göre düzelme gösterdi,bugün ise çok rahat ve sağlıklıyım,ALLAH kendisinden razı olsun. 
 
Mehmet Kahraman (9 OCAK 2012-KAYSERİ / TALAS)
mehmet kardeşimden ALLAH razı olsun.kaç arkadaşımı yakınımı götürdüm hepsindende olumlu sonuç aldık şükür.bu tür rahatsızlığı olanlar kesinlikle arasın gitsin tedavisine baksıninşallah sonuç alacaklar.
 
Ali Güngör (9 OCAK 2012-KAYSERİ / TALAS)
ALLAH RAZI OLSUN MEHMET ABİDEN BACIMI GÖTÜRDÜM GİTİGİMDE YURUYEMIYECEK HALDEYDI. DOKTORLAR AMELIYAT DEMİŞLERDİ. AMA TRAKSİYON YÖNTEMIYLE İŞİ ÇÖZDÜ ALLAH RAZI OLSUN.
 
 
Ali Altay (6 OCAK 2012-YOZGAT / ÇANDIR)
MEHMET BEY SAĞOLSUN BAŞTA BENİ VE APARTMAN KOMŞULARIMIZIN BİR ÇOĞUNU ESKİ SAĞLIĞINA KAVUŞTURDU ALLAH MEHMET BEYDEN RAZI OLSUN.
 
Salih Kızılaslan (2 OCAK 2012-KAYSERİ)
Benim babamda da bu bel ağrısından vardı. Mehmet Akçam BEY sayesinde kurtuldu. Allah ondan razı olsun:!! "inşallah Allah ağrısı olanlara acil şifa ihsan eder" 
 
Umut Türk (15 ARALIK 2011-KAYSERİ / PINARBAŞI)
Arkadaşlar benim de boynumda fıtık vardı. Doktorlar acil ameliyat dediler pek sıcak bakmadım. Mr' dan sonra Mehmet abiyi tanıyodum. Onun sayesinde düzeldim. Mehmet abi ALLAH senden razı olsun benim de kolumu kaldırcak halim yoktu senin sayende düzeldim burdan birkere daha seslenmek istiyorum çok teşekkürler.
 
Yaşar Solmaz (11 ARALIK 2011-KAYSERİ / HACILAR)
Mehmet bey sağolsun başta Annemi ve bir çok yakınımın bel ve boyun ağrısına çare oldu.Tedavide kendisine güvenebilirsiniz,teşekür ediyorum..Saygılar
 
İsmail Karahöyük (4 ARALIK 2011-KAYSERİ)
2005 yılının sonlarına doğru bel ağrısı çekmeye başladım , sonra zaman içerisinde sağ ayağıma ve parmaklarımda uyuşma meydana geldi.Doktora gittim , emar çekildi L1 L2 L3 DE daralma olduğunu bel fıtığı için amaliyat önerdi.Bekleme salonundaki hastalarla ve amaliyat olanlarla görüştüm ve şu kanıya vardım amaliyat olsanda olmasanda bu rahatsızlık ömür boyu.Araştırırken benimde tanımış olduğum ama bu rahatsızlıkları tedavi ettiğini bilmediğim Mehmet Akçam la karşılaştım kendisine rahatsızlığımı söylediğimde benim sözümü dinlersen sana yardımcı olurum dedi..
Ben söz verdim , dediklerini yaptım kendisi bana yardımcı oldu.Uyguladığı tedaviden sonra kd askerliğimi yaptım ve şu anda bir sıkıntım yok.kendisine duacıyım ve ne zaman kendisini görsem büyük bir mutlulukla sarılım ve teşekkür ederim.
 
Begüm Pinar (15 EKİM 2011-ALMANYA / MÜNİH)
Valla mehmet amcamdan allah razı olsun belimi düzeltti
eger ki amcami tanımasaydim ameliyat olcaktim
ben kendim şahit oldum %100 faydasi oluyor
yani herkese tavsiye ederim ve mehmet amcama çok tesekkür ediyorum.
 
 
 
Masör Mehmet AKÇAM Bu Hafta Nerede?
 
İnşallah Bu Hafta Pazar Günü Konya'dayım. (22 Eylül-7.Gidişim)

O ÇEVREDE BULUNAN BEL FITIĞI VEYA BOYUN FITIĞI HASTALARININ BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMELERİ RİCA OLUNUR.

 
 
 
İletişim Bilgileri
 
Tel: 0555 777 33 64
 
 
 
Twitter Hesabımız : https://twitter.com/belfitigikysr
 
Kayseri
 
Masör Mehmet AKÇAM
 

2018
0
0
Yorum Yaz